Łzy same płyną po policzkach. Nowa świąteczna reklama Coca-Coli wzruszy każdego

Autor Olga Szmańda - 14 Listopada 2020

Coca-Cola jak co roku wypuściła swoją nową świąteczną reklamę. Tym razem wielki koncern zaprosił do współpracy znanego reżysera, który stworzył hitowy film “Jojo Rabbit”. Wzruszające nagranie obejrzało ponad 2 mln ludzi. Coca-Cola swoją nową kampanią bożonarodzeniową doprowadzi do łez wzruszenia nawet najtwardsze serce.

Coca-Cola postanowiła zaangażować do produkcji i reżyserii tegorocznej reklamy świątecznej jednego z najwybitniejszych twórców filmowych. Tym razem za sterami stanął Taika Waititi, który został uhonorowany Oscarem.

Najmłodsza bohaterka programu "Kobieta na krańcu świata". Martyna Wojciechowska zdradza historię niezwykłej dziewczynkiCzytaj dalej

Reżyser zdobył hollywoodzką nagrodę za swój film “Jojo Rabbit”, który wzruszył miliony widzów na całym świecie. Teraz zajął się stworzeniem świątecznej reklamy Coca-Coli 2020. 

Nowa produkcja wielkiego koncernu przyprawia o lawinę łez każdego kto tylko zobaczy tą wzruszającą reklamę bożonarodzeniową.

Zamysł całej produkcji miał ewidentnie przypomnieć wszystkim widzom niezwykłą magię jaką rok w rok roztacza na święta marka Coca-Cola.

Coca-Cola wzrusza na święta 

Przeżyła śmierć kliniczną i mówi, że widziała Boga. Opowiada o szczegółach zza światówCzytaj dalej

Historia pokazana w nowej reklamie Coca-Coli jest pozornie bardzo prosta. Na wideo widać rodzinę przygotowującą się do świąt. Ojciec dziewczynki musi niestety wyjechać do pracy w dniu Świąt Bożego Narodzenia. Jego córka jest pewna, że nie spędzi z nimi tego wyjątkowego dnia. 

Typowa fabuła i obraz codzienności nagle zmienia się w bajkową perspektywę. Ojciec dziewczynki pracujący na statku miał zawieść jej list do Świętego Mikołaja. Mężczyzna niestety zapomina o danej córce obietnicy. Jednak kiedy tylko orientuje się co musi zrobić postanawia samodzielnie udać się na Biegun Północny. 

Podróżuje i w końcu dociera pod dom Świętego Mikołaja. Tam jednak okazuje się, że jest już po wszystkim. Spóźniony widzi napis “zamknięte” w domu Mikołaja. Całe starania mężczyzny jakimi było wspinannie się, pływanie łodzią  czy przemierzenie chaszczy okazuje się pójść na marne. 

Zrezygnowany ojciec, który myślał, że nie dostarczy listu do Świętego Mikołaja zauważa jednak nagle ciężarówkę Coca-Coli a w niej Świętego. Okazuje się, że symbol świąt postanawia odwieźć mężczyznę do domu. Kiedy udaje im się dotrzeć znów do córki mężczyzny Mikołaj pokazuje ojcu co takiego jego pociecha chciała dostać na święta. Na liście widnieje prośba “Chcę by tata był z nami w Wigilię”. 

Coca-Cola tym samym ponownie pokazała niezwykle wzruszający obraz miłości i radości ze spędzanych wspólnie świąt. Nowa reklama z pewnością porusza wszystkich widzów zwłaszcza ze względu na fakt, że nie wszyscy w tym roku będą mogli być razem. Na profilu na YouTube Coca-Coli pod wideo umieszczono również wymowny podpis, który wzrusza równie mocno co samo nagranie. 

Anita i Adrian ze "Ślub od pierwszego wejrzenia" podzielili się ważną informacją. Fani wspierają parę w ich decyzjiCzytaj dalej

Dzisiaj grzeje:
1. W niecałe trzy lata do ich dwójki dołączyło dziewięcioro dzieci. Trudno o większy zbieg okoliczności
2. Chcą wprowadzić barbarzyński zakaz w Chinach. Chodzi o spacery z psami, tak źle jeszcze nie było
3. Biedronka i inne sklepy wprowadzają nowe udogodnienia dla klientów. Polacy mogą liczyć na większy komfort zakupów

"W te święta daj coś, co tylko ty możesz dać. Czy to osobiście, przez niezręczną rozmowę wideo czy po prostu krótką wiadomość. Znalezienie czasu dla tych, których kochasz, sprawia, że ​​Boże Narodzenie jest naprawdę najbardziej wyjątkowym okresem w roku, bez względu na to, jak to robisz" - pisze Coca-Cola na swoim profilu na YouTube.

Następny artykuł