Poczta Polska
Fot. Andrzej Iwanczuk / EastNews
Autor Kamila Krótka - 23 Września 2020

Otworzysz listonoszowi i mocno się zdziwisz. Poczta zainwestowała w nowoczesny sprzęt, ale są jeszcze inne niespodzianki

Poczta Polska intensywnie się rozwija, a w związku z tym wdraża coraz to nowsze rozwiązania. Instytucja przekazała listonoszom 20 tysięcy specjalnych tabletów, ale to jednak nie wszystko. Oprócz doręczania przesyłek, poczta będzie mogła zaoferować coś więcej. Co takiego zmieni się w usługach?

Poczta Polska oprócz przekazywania przesyłek, będzie mogła zaoferować nam też… kredyt. Bank Pocztowy ma gwarantować skuteczniejsze docieranie do klientów dzięki temu, że pośrednikami są listonosze zbierający dane do potencjalnie zainteresowanych osób.

Za 5-złotówkę możesz dostać 1,5 tysiąca złotych. Od razu zacznij przeglądać szufladyZa 5-złotówkę możesz dostać 1,5 tysiąca złotych. Od razu zacznij przeglądać szufladyCzytaj dalej

Poczta Polska uruchamia projekt “Mobilny Bankowiec”

Jak podaje portal biznesinfo.pl, we współpracy Poczty Polskiej i Banku Pocztowego powstał projekt “Mobilny Bankowiec”, którego zadaniem jest ułatwienie klientom dostępu do oferty kredytowej banku. Do akcji zaangażowano 9,5 tys. listonoszy, którzy zebrali dane kontaktowe od potencjalnie zainteresowanych osób przy użyciu specjalnej aplikacji na tablety. Jak głosi komunikat Poczty Polskiej: “listonosze z całego kraju wstępnie przedstawiają ofertę Banku i zbierają dane kontaktowe osób zainteresowanych skorzystaniem z kredyt”.

- Imiona, nazwiska czy numery telefonów za zgodą klientów wpisywane są do elektronicznego formularza kontaktowego, który przesyłany jest bezpośrednio do doradców kredytowych. Ci kontaktują się następnie z klientami w celu umówienia spotkania w dogodnym dla niego czasie w wybranej placówce Poczty Polskiej - czytamy dalej.

Korzyści ze współpracy

Poczta Polska przekazuje, że współpraca z Bankiem Pocztowym działa i przynosi wymierne rezultaty, gdyż kwota udzielonych w sierpniu kredytów wzrosła o 300 tys. zł.

Stawiamy na integrację usług grupy Poczty Polskiej, istotna jest dla nas ich cyfryzacja. Proste, wygodne dla klienta i dostępne rozwiązania, jak aplikacja Banku Pocztowego na tabletach listonoszy to kierunek, w którym chcemy podążać – powiedział cytowany w komunikacie Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Co więcej, Przewodniczący Rady Nadzorczej Banku Polskiego uważa, że tego typu rozwiązania przeniesione na listonoszy Poczty Polskiej daje bankowi dużą przewagę:

Dzisiaj grzeje:
1. Na dnie Odry odnaleziono ogromny skarb. Archeolodzy są pod wrażeniem znaleziska
2.Shiba inu zawsze uśmiecha się do zdjęć. Ma zaskakujący powód do radości
3. Każdy pamięta Lidkę z serialu "Czterej pancerni i pies". Aktorka wyznała dlaczego rola na zawsze zmieniła jej życie

Jako operator narodowy Poczta Polska ma obowiązek utrzymania odpowiedniej sieci sprzedaży– oferowanie w placówkach Poczty Polskiej produktów finansowych Banku Pocztowego daje nam przewagę konkurencyjną szczególnie wobec zamykania przez banki komercyjne kolejnych placówek. To szansa na dynamiczniejszy rozwój Banku Pocztowego w przyszłości. Projekt Mobilny Bankowiec traktujemy także jako szansę na dotarcie z ofertą usług finansowych do szerszego grona klientów, w tym tych wykluczonych cyfrowo, którzy nie mają dostępu do bankowości elektronicznej – zaznaczył Andrzej Bodziony.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Żona oskarżyła go o podjadanie z lodówki. Kiedy zobaczył nagranie z ukrytej kamery, oniemiał
  2. Dwa jamniki wkradły się do zagrody lwa. Dziki kot zareagował natychmiast
  3. Dryfował w pojemniku na lód przez trzy dni po tym, jak prądy morskie przewróciły jego łódź. "Na przemian traciłem przytomność z powodu głodu i spałem"
  4. Chłopiec płakał bo nie dostał słodyczy. Reakcja psa zaskoczyła wszystkich
  5. Poszedł na grzyby. W lesie znalazł coś, co zupełnie zmieniło jego plany
  6. Ogromne zmiany w dowodach osobistych dotkną wszystkich Polaków. Nowa technologia zmieni wszystko. Znamy datę

źródło: biznesinfo.pl

Następny artykuł